استاد خیال

ذوق+بعدا نوشت

1.دیروز فیلم ابد و یک روز رو دیدم ! خیلی وقت بود که میخواستم ببینم و بالاخره دیروز موقعیتش پیش اومد

از بس که بعد از دیدنش حس خوبی داشتم و ذوق کرده بودم امروز تو مدرسه کلی واسه همه تعریف کردم و یه تیکه هاییش رو گفتم براشون 

میخواستم اینجا هم بنویسم ولی خب خوب نشد بیخیالش شدم.

2.دقت که میکنم میبینم واااو من چقدر بچم که واسه یه فیلم اینقده ذوق کردم و باید ببینید وقتی ذوق زده میشم چه قدر مثه بچه ها ذوق میکنم ! اصن وقتی حالم خوب باشه که دیگه هیچی از هر چیز کوچیکی ذوق مرگ میشم مثه اون پستم که پیش پیش تولدم رو تبریک گفته بودین و من چقدر ذوق کردم و خوشحال شدم :)))

خوبه که از هرچیز کوچیکی خوشحال میشم و ذوق میکنم ولی فک کنم یکم باید کنترلش کنم و واسه خودم نگهش دارم 

3.خوبه آدم دوستاش خل و چل باشن تا بتونه باهاشون راحت دیوونه بازی در بیاره و بخنده 

خوبه آدم حداقل یه دوست خیال پرداز مثه خودش داشته باشه هرچند از خودش کمتر باشه خیالاتش ولی همین که باشه هم خوبه و آدم کلی میتونه باهاش حال کنه و بشینن باهم رویای هم رو کامل کنن 

:)))

4.امروز هم بابام به همون دلیل هفته قبل ینی کابینت ساز و تخت و اینا زود اومده بود خونه و باز دوباره رفته بود کتابا و لباسام رو جمع کرده بود و من فقط سه ساعت فکر میکردم که من صبح چی تنم بود که بخوام الان بپوشم و آخر سر هم یادم نیومد و یه چیز دیگه پوشیدم:|

دوباره هم اینا کنار گوش من سر و صدا راه انداختن :/

5.ادبیات ۲۵ صدم غلط دارم و زبان رو هم که چهارشنبه داده بودیم امروز دادن و اون رو هم فقط ۲۵ صدم غلط داشتم :/ 

اصن من میمیرم غلط نداشته باشم اه :///

6.اون قضیه اعتراض و دردسر هم فعلا به خیر گذشت و حل شد 

اما این دلیل نمیشه که من و مخصوصا دالتون بابتش حرف و تیکه نشنویم :/

دعاخه نامردا خودتون گفتین ما بریم مگه نگفتین؟! د عاخه مگه اینا حرفای شماها نبود؟! 

حالا که دیدین اوضاع خرابه گشتین دیدین دیوار ما از همه کوتاه تره همه چیزو سر ما خالی کردین ://

کاری نکنین آدم از کاری که براتون میکنه و محبتش پشیمون بشه 


پ.ن: این پست رو دفعه سوم هست که مینویسم و هربار یه چی میشد میپرید:/ 

البته این با اون اولی زمین تا آسمون فرق میکنه


بعدا نوشت: وااااااااااااای فردا دیگه لازم نیس صبح زود بیدار بشم و پرس بخونم و بعد از مدت ها امتحان نداریم و میتونم قشنگ بخوابم^__^ (البته از پرسش های کلاسی فاکتور میگیرم:| )

اصن یه چیزی بهم میگه فردا ساعت نزارم تا خواب بمونم دیر برسم :دی 

و من باز دوباره ذوق مرگ میشوم :دی  ^__^

چه تو پشتکار داری که سه بار نوشتی^_^
هرکی قلب داره ذوق هم دار:)) ربطی به بچه بودنم ندار که
آره خودم هم در عجبم ! این پشتکار از من بعیده !
درسته ولی باید منو ببینی وقتی ذوق میکنم اونوقت فک میکنی با یه بچه دوساله طرفی :/ 
0.25 غلط ! برید از خدا بترسید...
منم یه بار 10.25 شدم ، خیلی خوشحال شدم چون نشون میداد خودم شدم بهم ندادن :|
 خب همین ریز ریز نمره های غلطه که معدلم رو میاره پایین 
رقابت خیلی سنگین و نزدیک به هم هستش واسه اون وگرنه اونقدرا هم مهم نیس
من واقعا تحسینتون میکنم:|همین که نمره خودتونه کلی ارزش داره 
اما یه کم دیگه غلط داشتین می افتادینا شانس آوردین :)
يكشنبه ۲۸ آذر ۹۵ , ۲۰:۲۰ پرتقالِ دیوانه
تو چرا انقدر درگیر نمره ای؟-_-
سه بااااار؟ من وقتی میپره انقدر اعصابم خرد میشه دیگه نمیتونم دوباره بنویسم
من ابد و یک روز اعصابمو ترکوند تو باش ذوق کردی؟ :دی
نمیدونم خودمم قبلا اینجوری نبودم امسال اینجوری شده :(
از اینکه یه فیلم خوب دیدم ذوق کردم بعد خیلی وقت بود که میخواستم ببینم 
رفیقم گفت ببین ابد و یک روز رو....ولی حیف من تو کار فیلم فارسی نیسم خخ
روی 20 از 20 تمرکز کن...20 میشی :دی
ببین خوبه :)
دروغ میگی ؟! واقعا ممنون از راهنماییت  :||
آویزه گوشم میکنم حتما یا شیخ :/
ایشالا بعد امتحانات 
آفرین به تو...امید است ک مفید واقع گردد خخ
شیخ فرمود احسنت .در این هنگام مریدان جامه دریدندیدند و نعره زنان دور حوض دویدندی و موقع دویدن پایشان گیر کردی و در آب فتادیدندی :))
عخخخی  تو هم امتحان داری !
مریدان بیچاره 
شیخ پاشو برو کمکشون کن به جای لبخند زدن
فیلم رو ندیدم. باید دانلود کنم.
دوستایِ خوب همیشه حال آدم رو خوب میکنن.

به نظرم فیلم رو بخرین بهتره ازشون حمایت میشه 
آره خیییلی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan