استاد خیال

یه آدم شاد :) اما خسته :(

هیچیم نیست و یه چیزیمه

غمگین نیستم ولی حوصله هم ندارم 

شاید بهتره بگم خستم به شدت خسته 

دلم میخواد دو روز فقط دو روز فارغ از درس و استرس و فکر امتحان فردا باشم

دوروز فقط بخوابم بدون فکر کردن بدون مشغله ذهنی 


نه اینکه بگم الان حالم بده و دپ شدم نه! اتفاقا خیلی هم این مدت همه چی خوب و روتین بوده و من هم شاد هستم ولی یه آدم شادم که حوصله حتی فوتبال بازی کردن رو هم امروز توی مدرسه نداشت 

یهو میبینی در اوج شادی و خنده توی جمع در اوج سر و صدا و حرف زدن ساکت میشم و شروع میکنم فکر کردن حالا این فکر بیشتر اوقات خیال بافی های مسخرم هس و گاهی هم غمگین 

کاشکی ذهن رو هم میشد خاموش کرد و بهش دستور داد یه مدت فکر نکنه به هیچی فکر نکنه 

از دست ذهنم خسته شدم 


میشه یه چیزیم بشه مثلا مریض بشم یا یه اتفاقی بیفته و فردا و پس فردا رو نرم مدرسه و فقط بمونم خونه و بخوابم 

واقعاً کاش میشد این مغز رو خاموش کرد. 
کاش...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan