استاد خیال

کاریش نمیشه کرد :/

×امشب توپ طلا رو قرار بود بدن و من به فکر میکردم فردا شب هست چون توی مدرسه یکی از بچه ها گفته بود ولی الان تازه فهمیدم که امشب بوده و رونالدو هم توپ رو گرفته 

مسی مثه همیشه امسال هم خوب بود ولی رونالدو هم خوب بود و به نظرم امسال حق رونالدو بود یا بهتره بگم گریزمان خیلی بهتر از این دوتا بود و فقط از شانس بدش نتونست جامی رو بگیره ولی به نظرم شایستگی بردن توپ طلا رو داشت

از قبل هم میشد پیش بینی کرد که مسی امسال نمیگیره مخصوصا با بازی هایی که این فصل انجام داد واس همین ناراحت نشدم و به همه ی طرفدارای رونالدو هم تبریک میگم 

فقط موندم توی مدرسه با "نون" که به شدت رئالی هس روبه رو بشم از بس که برای هم کری میخونیم

اما خب باید بپذیرم که رونالدو امسال خوب کار کرد

بالاخره آدم باید واقع بین باشه و واقعیت ها رو ببینه !

ولی میدونید از چی حالم گرفته شد؟

از اینکه من همش فکر میکردم فردا شبه و کلی واسش برنامه ریخته بودم تا با پسر عموهام بشینیم ببینیم ولی خب همش نفش بر آب شد 

اگه به حرف خودم گوش میکردم و همین امشب به پسر عموم میگفتم به جای اینگه بگم حالا فردا میگم حتما میفهمیدم ولی خب دیگه کاریش نمیشه کرد

÷اینم حماسه آفرینی های من در طول این مدت البته هنو دوتاش مونده که فردا قراره امتحان بدیم اونم باهم (دفاعی و قرآن)

اهان اون آزمون رو هم نمیشه گفت افتضاح ولی بد دادم و میتونست خیلی بهتر باشه 

توی مدرسه 18ام شدم برای همون آزمون

افرین به نمره هات
ممنون :)
سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ , ۰۰:۲۰ ابو اسفنج بلاگفانی
آفرین. خیلی خوب درس میخونید.
احسنتم.
ممنون
ولی امسال خیلی کم کار شدم و درس نمیخونم:(
افرین:||
حسوتیم شد:)))
ممنون :)
حسودی نداره که:)
حالا هنو نمره زیست و شیمی رو نگرفتم این دوتا رو اونقدر خوب ندادم:(
تلاشت رو ادامه بده ........
چشم:)
کم شدی؟! :))) دبیرا زیر نمره کامنت میذارن براتون؟! :دی 
اوف این که خوبه 
یه سری وقتا شده تومار هم مینویسه دبیر ریاضیمون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan