استاد خیال

مثه قبل شدم که....

این چند روزه یه جورایی همه چی مثه قبل شده برام و منم مثه قبل شدم .

مثه قبل شدم که دوست دارم هر اتفاقی برام میفته رو واسه دوستام تعریف کنم 

مثه قبل شدم که دوست دارم دیوونه باشم و چرت و پرت بگم 

مثه قبل شدم که از هرچیز کوچیکی خوشحال میشم 

مثه قبل شدم که دیگه اونقدرا هم بی تفاوت نیستم 

درسته بهم میگن سیب زمینی به خاطر بی احساسیم ولی خب ظاهرا فقط سیب زمینی هستم و باطنمو هم که داشت سیب زمینی میشد رو جلوشو گرفتم 

اوضاع من خوبه ولی اوضاع یه سری نه !

1.خوشحالم چون تونستم چهار تا گل بزنم و واقعا نمیتونید درک کنید که من چه حسی دارم و چه قدر به خودم افتخار میکنم :)

2.درسته همه ی نمره هام غیر از ریاضی بالای نوزده هست ولی خب معدلم فک نکنم جالب بشه 

ولی اینا فعلا مهم نیس فعلا مهم اینه که من تونستم فیزیک بالاترین نمره ی کلاس رو بیارم و بشم 19.5 تازه اونم با اون وضعی که اون هفته اینقد مهمون داشتیم و مهمونی رفتیم خیلی خوبه :)

3.یه چند روزه بچه شدم و واس همین کلا شاد میزنم :دی 

4.این دیگه دلیله شادیم نیس ینی چیزی نیس که بخوام شاد بشم 

نمیدونم میدونید یا نه یا اصن میتونید درک کنید یا نه؟

یکی از دوستام به شدت روی نیمار و لویی تامیلسون (خواننده گروه وان دایرکشن) کراش داره (ینی دوسش داره) 

دیشب مادر لویی به خاطر سرطان مرده و نیکی(همون دوستم) خبر نداشت و ما از صب مونده بودیم که بهش بگیم یا نه چون چند روزه که خودش هم چندان حالش مساعد نیست 

بعد از کلی کلنجار رفتن با خودمون تصمیم گرفتیم بهش بگیم چون اگه از زبون ما بشنوه بهتره تا بره توی کانالای تلگرام و اونجا ببینه تازه ما الان پیششیم و میتونیم آرومش کنیم 

زنگ آخر با کلی مقدمه بهش گفتیم و باید میدید که چه شکلی گریه میکرد و چه قدر حالش بد شد :( 

5.فردا هم امتحان زیست داریم هم ادبیات و هم کلی کار 

تا الان که فوتبال داشت و تازه میخوام برم سراغ درس و واقعا موندم من چه شکلی میخوام زیست رو یاد بگیرم :/ وااای من اصن از زیست بدم میاد اه 

ادبیات هم خوبه مشکلی نیس کارام رو هم حالا انجام میدم 

ولی میدونین چیه از بس حالم خوبه اصن دلم نمیخواد درس بخونم و ریخت زیست رو ببینم :/ 

پ.ن: میدونم خیلیاتون نمیتونید دوستم نیکی رو درک کنید و بفهمیدش همونطور که من هم این حجم از علاقه رو به زور میتونم درک کنم ولی ازتون میخوام خواهشا حتی توی ذهنتون هم قضاوتش نکنید چون خیلیاتون که اصن دختر نیستید و یا اصن توی این سن نیستید و از همه مهم تر شما نیکی نیستید 

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan