استاد خیال

خانم گل فوتسال ^__^

خب مسابقه رو هم دادیم تموم شد رفت 

خییییلی خیییلی خوب بود و خوش گذشت و خوب بازی کردیم 

چهار تا گل هم زدم و به نظرم خیلی خوب بازی کردم 

البته دروازه بانمون هم معرکه بود و کلی موقعیت ضد حمله برام درست کرد 

بازی دوممون تیم مقابل واقعا بی ادب بودن و یه سره فحش میدادن و ماهم رفتیم به داورا گفتیم 

از اونجایی که بازی قبلی رو خیلی خوب کار کرده بودم دو نفر رو گذاشته بودن که منو بگیرن و کلی هم روم خطا کردن و باعث شد که یکیشون اخراج بشه و بعد از اینکه بیرون رفت با یکی از بچه های ما دعواش شده بود و زده بود تو صورتش و داور هم کلا از سالن اخراجش کرد 

اسمم رو هم برای تیم منطقه نوشتن و خانم گل هم شدم ^___^

از پارسال واقعا خیلی بهتر بازی کردم 

در آخر هم دوم شدیم 

بعد از بازی آخر که داشتم دیگه میمردم و معلوم هم شده بود که دوم شدیم کف سالن ولو شدم و بچه ها هم روم آب ریختن و کلی شادی کردیم 

البته توی زمین از بس که داد زدم چیکار کنن چیکار نکنن گلوم درد گرفته 

آهان راستی کاپیتان هم بودم 

اصن برید حال کنید بلاگر به این با استعدادی دارید ^__^ (سقف هم نداریم:/ )

پ.ن:آدمی نیستم که از خودم تعریف کنم ولی نمیتونم منکر این هم بشم که واقعا عالی بازی کردم و نذارم که توی ذهنم از خودم تعریف کنم 

آفرین :))
ممنون:)
تبریک خانوم گُل 
شیرینی کو؟؟
ممنون:)
همونجا روی اون میز بزرگه انواع شیرینی هاهستش 
هرچقدر دوست دارید بردارید نوش جونتون 
پنجشنبه ۱۸ آذر ۹۵ , ۱۸:۵۶ ابو اسفنج بلاگفانی
چی میدین حالا؟
هرچی شما دلتون میخواد
بگین چی میخواین بهتون بدم
آفرین
من نمی‌دونم چرا اما از موفقیت همسنگرمان در وبلاگ خوشحال شدم
إن شاءالله به زودی تیم ملی هم دعوت بشید.
ممنون:)
کووو؟؟
بچه گول میزنید !؟ 
:))))
همونجا بود دیگه 
همون میزه که اون ته هستش نمیبینیدش ینی؟!؟!
پنجشنبه ۱۸ آذر ۹۵ , ۲۱:۳۲ ابو اسفنج بلاگفانی
سلامتی ان شاءالله. ما جز سلامتی چیزی نمیخوایم. سلامتی و یه دل خوش.
چه قانع !
ایشالله همیشه سلامت باشید:)
من که فعلا پام داغون شده لنگ میزنم:/
سلام..
تبریک :)
ایشالا دفعه بعد برا اولی ✌️
سلام
ممنون:)
امسال سال آخری بود که میتونستم با این تیم باشم:(
تبریک میگم بهت 
ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan