استاد خیال

چرا نباید نتیجه بگیره ؟!

1.صبح یه حسی بهم میگفت که چون فقط یه دور خوندم قراره که امتحان اجتماعی رو گند بزنم و یه حس دیگه هم از اون ور هی میگفت خاک تو سرت کنن :/ ینی اینم نمیخوای بیست بشی؟!

ولی خب خیلی خوب دادم و به احتمال زیاد بیست میشم :)

2.برگه های ریاضیمون رو دادن و واقعا جو کلاس سنگین بود و آدم فکر میکرد اومده مجلس ختم از بس همه گریه میکردن 

اولش از فکرم خندم گرفته بود ولی بعد که حرفای بچه ها رو شنیدم واقعا تو فکر رفتم و هی یه چیزی بهم میگفت این نمره حقت نبود 

مثلا بچه ها میگفتن"من این همه پنج شنبه جمعه درس خوندم هرچی سوال ریاضی داشتم نشستم حل کردمو آخرشم هیچی :( این همه درس میخونم اخرش هم هیچ نتیجه ای نمیگیرم. اصن چرا درس بخونم وقتی خوندنم با نخوندنم فرقی نداره اصن درس نخونم بهتره لااقل میگم نخوندم و این شدم ولی الان چی ؟!؟ "

پیش خودم فکر میکردم چرا اونی که این همه خونده نباید نتیجش رو ببینه ولی منی که فقط یه جمعه اونم نصفه نیمه درس خوندم باید به نسبت خوب بشم ؟!

اصن چرا باید کسی که میدونم تلاشش حتی از منم بیشتره نتیجه نگیره؟!

3.برای انتخاب تیم فوتسال مدرسه بعداز ظهر موندیم و خب خدا رو شکر خیلی خوب کار کردم و مربی هم ازم خوشش اومد و اولین نفری که انتخاب کرد من بودم:))

وقتی دوتا تیم شدیم و مسابقه داشتیم میدادیم بچه ی سرایدار مدرسه هم اومد باهامون بازی کرد و وسط بازی آنچنان بهم خوردیم که منم دردم گرفت چه برسه به اون که با کتف خورده بودم تو صورتش و پخش زمین شده بود :/ 

ولی خب بنده خدا هیچی نگفت ولی از قیافش معلوم بود که خیلی دردش گرفته 

2. بعضی‌ها اینقدر ذهن مشغولی دارن که تلاششون اون سودی رو که باید براشون داشته باشه نداره ؛ به واقع ده ساعت خوندنِ اونا برابر یکی دوساعتِ شماست مثلا! من اینطوری نتیجه گرفتم توی درس و مدرسه و بینِ همکلاسی‌های خودم‌ :دی
منم همین رو ازشون پرسیدم مثلا اینکه شاید فقط هر سوال رو حل کردن و نفهمیدنش ولی خب اگه راست بگن به نظرم این حقشون نیس 
مثلا من کسی رو میشناسم که به شدت درس میخونه و حتی اگه شفاهی ازش یه چیزی رو بپرسی خیلی خوب میتونه جوابت رو بده ولی خب ...
آدم یاد اون دختره تو فوتبالیست‌ها میفته
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan