استاد خیال

عاقا اصن شما علامه دهر:/

چرا نمیخوای یاد بگیری که توی یه سری چیزا نباید دخالت کنی و به ما اصن ربطی نداره 

اصن پیش خودت چی فکر کردی که خیالات برت داشته که همه چی حالیته و هرچی تو میگی درسته؟!؟

آقا اصن گیریم که شما علامه دهر اوکی؟! خوبه؟!درسته علامه ای اما واسه خودتی نه واس دیگران که :/ قرار نیس هرچی تو میگی رو که بقیه بپذیرن و انجام بدن 

چرا نمیخوایم بپذیریم حق نظر دادن درمورد خیلی چیزا رو نداریم ؟! وقتی میگم حق ینی واقعا اجازه اینکه نظر بدیم رو نداریم و اصن نباید نظر بدیم 

نمیفهمم  شما که خیلی حالیته چرا اینو نمیفهمی و فکر میکنی باید حتما در مورد همه چی نظر بدی 

اصن نظر تو مهم نیس برای اون آدم :/ اینکه تو چجوری فکر میکنی و نظرت چیه اصن برای اون آدم مهم نیس و حتی ذره ای ارزش هم قائل نیس براش که اگه قائل بود مطمئن باش ازت میپرسید 

یاد بگیریم تا وقتی ازمون نظر نخواستن نظر ندیم 

+ کاملا هم بی مخاطب


با من هستید؟
نه به هیچ عنوان 
این پست کاملا بی مخاطب بود 
آخه یه نفر بهم گفت یعنی چی که واسه همه نظر میذاری؟
گفتم شما هم ....
بعد نیست که در مورد تصویر وبتون چیزی گفتم. احتمال دادم ناراحت شده باشید.
 من فکر کنم 20 تا وبلاگ رو دنبال می کنم
اما واقعا دنبال می کنم
این که یکی یه پستی میزاره و خب نظرات رو هم باز میزاره ینی خواسته که نظرات دنبال کننده هاش رو بدونه وگرنه نظرات رو می بست پس این نظر ها با اونی که من گفتم فرق داره 
دلیلی برای ناراحتی وجود نداره :)
حالا با دامن کوتاه این دختره چه‌کنم که هربار میام وب شما چشمم به جمالش روشن میشه؟!!
اولا ک خب این دختری که میگین فکر نکنم نگاه کردن بهش مشکلی ایجاد کنه چون تصویرش چندان واضح نیس و همچنین شما میتونید تا پایین نرید خب!
کاش یه بنده خدایی این رو بخونه
سعی کن بهش بفهمونی که نظرش برات مهم نیس 
یا اگر هم درک نداره بیخیالش شو و اصن توجه نکن که چه نظری داره 
: )
بعضیا خیلی خودشونو ادم حساب میکنن:||
بیگ لایک :)
میگم یه وخ چون نگفتی نظر دادم نشم جزو این افراد:دی
وقتی آدم یه پستی میزاره و نظراتش رو باز میزاره ینی هر کسی که اون پست رو میخونه حق داره که نظرش رو بگه وگرنه آدم یا اصن نمیزاره اون پست رو یا نظراتش رو میبنده
دمت گرم :) حرف حساب 
اصن من همیشه حرف حساب میزنم :دی 
(از پشت صحنه دارن اشاره میکنن که باید فرار کنیم تا سقف رومون نریزه)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan