استاد خیال

احساس میکنم حالم خوبه(البته اگه از از ازمون فردا فاکتور بگیرم)

:)  خب نمیدونم چرا احساس میکنم فیزیک رو عالی دادم و اگه بی دقتی نداشته باشم حتما بیست میشم :) البته که به حس های من نمیشه اعتماد کرد چون برای ریاضی هم فک میکردم عالی دادم ولی خب امروز فهمیدم که گند زدم :/ البته به نسبت کل بچه ها و نمره های بچه ها و همچنین نظر دبیر خوب شدم ولی واقعا انتظارش نداشتم 

:|  جمعه :بیخیال فردا   

  بعد از امتحان: گذشته ها گذشته (نقل قول از بقل دستی گرام)

D:  رفته بودم پیش دبیر ریاضی که برگشت بهم یه برگه سوال داد و گفت که تا آخر روز حل کنم. بعدا که بالای سوالا رو خوندم نوشته بود "برای شاگرد خوبم نیلوفر که میدانم ارزش این سوال ها را درک میکند" و من واقعا خوشحال شدم و حس خوبی بهم دست داده بود 

:(  امروز ال کلاسیکو داره و من به شدت نگرانم چون اگه بارسا بخواد این شکلی بازی کنه نه تنها امروز نمیبره بلکه قهرمان هم نمیشه و بخوام واقع بین باشم اگه رءال همینطور تا آخر فصل خوب بازی کنه پتانسیل قهرمانی رو داره 

فقط خدا کنه بارسا به خودش بیاد و ببره چون کلی تو مدرسه با بچه ها کل کل داشتیم 

:/  از سر بازی با من سیتی که بارسا برد دیگه فوتبال ندیدم و خیر سرم میخواستم امروز حتما ببینم ولی مامانم گیر داده که بریم بیرون تا برام لباس بخره:/ فقط خدا کنه بتونم راضیش کنم که نریم 

پ.ن1:ریاضیمو 17.75شدم:////

پ.ن2: اینایی رو هم که اول هر بند گذاشتم نشون دهنده ی حسم نسبت به اون موضوعه 

اصن دیدین خلاقیت از سر و روی من میباره :دی

دبیر ریاضی‌ها گاهی خیلی خوبن خیلی :))
علاوه بر خوب بودن معرکه هم هستن :))
چقدر امتحان دارید!
هععععی :(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan