استاد خیال

د عاخه من چه گِلی به سرم بگیرم؟ ://

1.بی خیال روانشناسی شدم. چون به نظرم تواناییش رو ندارم و نمیتونم روانشناس خوبی بشم و یه سری دلایل دیگه


+مامان داشتم به این فکر میکردم که برم فیزیک هسته ای خوبه مگه نه ؟

_لازم نکرده

+وااا برا چی؟

_خب بری بخونی که چی بشه به درد نمیخوره 

+برا چی به درد نخوره مگه فلانی نرفته چقدر هم اوضاعش خوبه

_اون مرده محیطش به درد تو نمیخوره 

+خب من چه رشته ای برم؟!

هیچی نمیگه هی میخوام نظر بده نمیده میگه هرچی میخوای البته گاهی مشاهده شده که میگه مثه داداشم برم حقوق ولی خب من دوست ندارم 

به مشاور مدرسه هم که میگم میگه فکر نکن بهش یه چیزی میشه دیگه :|

واقعا نمیدونم اصن چی میخوام ://

2.اومدم شروع کنم درس خوندن که متوجه شدم کتاب کارم رو که باید تماما زمین رو از روی درسنامه ی اون میخوندم برای امتحان توی مدرسه جا گذاشتم و الان هم نمیدونم چه گلی باید به سرم بگیرم :/// 

چه مشاور مدرسه‌ای دارید انصافا :))) البته از الان واقعا زوده که به رشته‌ی دانشگاهی فکر کنین!!! :دی
زیادی خوشه ولی خیلی خوبه و با بچه ها جوره 
خب من باید بدونم میخوام دانشگاه چه رشته ای برم که بخوام برای دبیرستان انتخاب رشته کنم
منم میخواستم فیزیک هسته ای بخونم ولی مامانم نذاشت!
مشاور مدرسه ما نیز هم :|
حرص نخور :)
رشته ای که الان میخونی چیه؟
البته مامانم فقط نظرش رو گفت وگرنه اگه بخوام برم میذاره 
چون اون اولاش با روانشناسی هم مشکل داشت ولی الان خودش میره واسم دربارش تحقیق میکنه البته که دیگه الان خودم هم نمیخوام
مرسی تفاهم:)
البته من ازش خوشم میاد آدم باحالیه 
چشم حرص نمیخورم:)

يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۱۸:۱۵ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
چندمی؟؟
اول دبیرستان(نهم جدید)
يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۱۹:۱۸ ابو اسفنج بلاگفانی
به نظرم اگه هنوز انتخاب رشته نکردین اصلا به تجربی فکر نکنین! به هیچ وجه من الوجوه.
از من به شما نصیحت. اگه توی رشتۀ تجربی با 90 درصد تلاش میتونین موفق بشین، توی رشته های دیگه مثل ریاضی و انسانی با 50 درصد تلاش میتونین موفق بشین و توی رشته های فنی و... با 30 درصد تلاش!
بگردین دنبال علاقۀ واقعی تون. تحت تاثیر جو جامعه قرار نگیرین.
تو تجربی حلوا خیرات نمیکنن. من تجربی خوندم مثل .... پشیمونم. خیلیا پشیمونن.
الان نصف ملت تجربی ان. اشتباه نکنین.
منم خودم کاملا با تجربی مخالفم و اصن خوشم نمیاد ازش 
حرفاتون هم کاملا درسته
منم دنبال علاقم دارم میگردم ولی فک کنم یکی اشتباهی علاقه منو برداشته قصد هم نداره برگردونه :/
((-: بهت توصیه میکنم الان فکرتو درگیر انتخاب رشته نکن
(-: من خودم حتی کتابامم جلدگرفته بودم که برم انسانی روز اول مهرساعت هفت صبح رفتم تجربی ولی
میبینی
الان نمیتونی تصمیم بگیری
از روی درسای راهنماییتم نمیتونی تصمیم بگیری که به کودوم علاقه داری
چون دبیرستان یه چیزی وحشتناک تراز اونیه که تصور کرد
مسئله اینه که انتخاب رشته ما زمین تا آسمون با ماله شماها فرق داره 
فقط هم نظر خودمون نیس 
باید دیگه تا ترم یک تصمیمم رو بگیرم 
بعدشم اگه رشته ای بریم دیگه تا تهش همونه نمیتونیم عوض کنیم
يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۵ پرتقالِ دیوانه
عه امکان تغییر رشته ندارین؟
چرا فکر میکنی به درد روانشناسی نمیخوری؟
تا جایی که میدونم نمیتونیم دیگه عوضش کنیم 
یک اینکه فکر کنم توانایی اینکه بتونم تمام ساعت های کاریم رو به درد و ناراحتی دیگران گوش بدم و ذهنم رو مشغول نکنه و روی زندگی عادیم تاثیر نذاره رو ندارم 
و یه سری چیزای دیگه 
يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۲۱:۱۶ پرتقالِ دیوانه
اتفاقا منم این ترس رو دارم
ولی روانشناسی فقط این نیست
اگه بری انسانی کلی شاخه داره که هر شاخه ایش به یه چیز مربوطه و لزوما همشون دائما با درد و غم آدما سر و کار نداره
خب من روانشناسی بالینی رو بیشتر دوست دارم 
بعدشم درسای انسانی رو دوست ندارم به نظرم حوصله سر برن و هیجان ندارن:/
(((-:از کجا میدونی فرق داره:دی
اها الان من باید شک کنم که دهمی هستی ینی که فرق نداره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan