استاد خیال

تو اول قطع کن!

÷سلام خوبی؟ چه خبر

×سلام خوبم تو خوبی؟

.

.

.    الان توقع دارین حرفامون رو براتون بنویسم ؟ :/ 

.

.

.

÷باشه پس کاری نداری دیگه 

×نه ممنون خدافظ 

بعد از چند ثانیه

×خدافظ دیگه نمیخوای قطع کنی احیانا

÷خب تو قطع کن تا من قطع کنم

×نه تو اول قطع کن بعد من

÷ای بابا تو قطع کن دیگه

×بزار تا سه میشرم بعد باهم قطع میکنیم اوکی؟

÷باشه.

×یک  دو   سه 

بعد از چند ثانیه

÷الووو

×ای بابا تو هم قطع نکردی

و این داستان ادامه دارد 

میگم فقط من به این مرض مبتلام که تا طرف مقابل قطع نکنه قطع نمیکنم :| یا شما هم این شکلی هستین؟

اوضاع وقتی داغون میشه که مثه اینجا هر دو طرف مبتلا باشن اصن یه وضعیه ها ://

پ.ن:از قصد هم × و ÷ گذاشتم. عاخه دیدم همه هی + و  _ میذارن داره در حق اینا اجحاف میشه واس همین :دی 

یه همچین ادم عادلی هستم من :دی


يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۲۱:۵۹ ابو اسفنج بلاگفانی
عدالتتون مستدام.
:دی
(((-:منم دچار این مرضم
بد دردیه :/
من اگه کسی باشه که خیلیییییی دوستش دارم اینجوری میشم 
چه قشنگ:)
من باهمه همینم فرقی نداره:/
ادامه ی کامنت ابو اسفنج:«لجبازیتان پایدا!»:دییییی
:)))
پ تو هم فهمیدی من لجبازم! :دی
اپراتور ها از خداشونه ! اصلا هم مهم نیست کی اول قطع کنه مهم اینه که بیشتر کِش پیدا کنه !
دارم به نفعشون کار میکنم پس :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan