استاد خیال

همه که نباید دکتر بشن ://

نمیدونم چرا همه مادر پدرا فک میکنن که بچشون باید حتما دکتر بشه؟نه واقعا چراا؟ :/

الان از بین 120دانش آموز نهمی که ما داریم فک کنم حداقل 90نفرشون میخوان برن اول از همه مدرسه ابوریحان* بعدشم تجربی و از اونجا هم همگی باهم پزشکی تهران بعد از اون هم همه بورسیه شن برای تخصص امریکا و کانادا و اینا بعد همه هم جراح قلب یا مغز و اعصاب:/

نمیگم نمیتونن  ولی خب لااقل یه تحقیقی پرس و جویی بکنین بعد الکی توهم بزنین :|

ینی از هر ده نفر که میگه تجربی و صد البته جراح قلب هم، همه میخوان بشن 9نفرشون فقط به خاطر جو جامعه میخوان جراح بشن که خب اخر سر هم نمیشن :/

مثلن پسرعموم"ع" کارهای فنی رو خیلی خوب انجام میداد ولی به خاطر جو رفت تجربی و میخواد دندون پزشک بشه:/عاخه برادر من تو که اینقده ادا داری چه شکلی میخوای دهن یه ادم رو که معلوم نیس چند وقته مسواک زده رو باهاش کار کنی و دندوناش رو درست کنی

البته میدونین همه ی اینا به نظرم به خاطر حرفای مادر پدراست

مثلا ما کلی ادم توی مدرسمون داریم که خب طراحی و کارهای هنریش معرکه هستن ولی مامان و باباشون نمیذارن برن هنرستان و فقط هم تجربی 

خب عاخه چرا بچه استعدادش رو ول کنه بره یه رشته ای که اصن دوست نداره؟!

هرچقدر هم بگیم مادر پدر هستن ولی به نظرم اتنخاب رشته یا شغل آینده باید دست خود آدم باشه چون قراره اون آینده هر روز سر کلاس اون رشته بشینه یا سر اون کار بره 

پدر و مادر فقط باید بگن اینو بری این میشه اینو نری اون میشه همین. انتخاب باید با خودمون باشه.

یکی از خوش شانسی ها و خوشبختی های من اینه که مامان و بابام به این موضوع پی بردن و نه برای داداشم و نه برای من تصمیم نگرفتن و فقط نظرشون رو گفتن و اجباری در کار نبوده 

*ابوریحان یه مدرسه فوق العاده عالی هستش و رشته تجربی و ریاضیش معروفه.البته قبولیش هم آزمون میخواد هم مصاحبه میخواد و یه سری فاکتورهای دیگه درکل اینجوری نیس بگی من میخوام بیام اینجا اونا هم راه بدن 


پدر و مادر من هم اونزمان اجبارم نکردن نظرشونو گفتن ولی خب من پی علاقه ام رفتم :)
موفق باشی .
خیلی خوبه که دنبال علاقت رفتی
 تو هم موفق باشی:)
ممنونم رفیق جان :)

چرا کامنت خصوصی؟!! ^___^
فک کنم اشتباه تیک زدم :دی
:دییییییی قشنگ اشی رو که والدین برام پخته بودن رو شرح دادی:))) تازه پیش پیش بلیط کانادا رو هم گرفتن:))
خخخخ
آشی هس که خیلیا براشون پخته شده
زندگی منو گذاشتن دست خودم ری.م تو زندگیم دیگه درست بشو هم نیست مواظب باشین شما خراب نکنین بعد بهتون بگن "دیدی گفتم !"
باید همه ی راه ها و تهشون رو به آدم نشون بدن بعد انتخاب رو بزارن به عهده خودمون
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۰:۴۴ ღღƅʌɾʌɲ ღღ
واااااااااییییییییی گل گفتی....من بهم میگن یا ترک تحصیل یا تجربی:/
ینی چی آخع؟

به نظرم باید به مشاور مدرست یا یه آدم بزرگی چیزی بگی باهاشون صحبت کنه

منم عاشق ورزش و برنامه نویسیم و واقعا توشون خوبم

اما مامان بابام میگن فقط دکتری فقط.......

من دوست دارم دکتر شم و فکر کنم اولین فردی باشم که به تخصص فکر نمیکنه یعنی عمومی دوست دارم و میخوام مطب بزنم اینم بگم که علاقه مهمترین معیار انتخاب شغل هست پس هر چی که دوست داری رو انتخاب کن موفق باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan