استاد خیال

سخن ها دارم...

کلافم 

خستم 

دلم میخواد بشینم کلی حرف بزنم اینکه از چی بگم رو نمیدونم فقط میخوام حرف بزنم همین 

فقط یکی بیاد بگه الف تا من براش تا ی برم 


خیلی بده آدم زندگیش روتین باشه خیلی بده که همش یه سری کار های معمول و برنامه ریزی شده رو انجام بدی و هیچ اتفاقی خارج از برنامه نیفته تا لااقل یکم هیجان بده به زندگیت خیلی بده خیلی...

دلم میخواد برم یه جایی که هیچکس هیچکس نباشه 

فقط خودمو خدام باشیم بشینم براش کلی حرف بزنم 

جایی باشه که بتونم حداقل برای چند ساعت هم که شده خودم باشم خود خودم 

نمیدونم چمه ولی هرچی که هست باعث شده کلافه بشم و من اینو اصن دوست ندارم

*این پست هم موقته

جمعه ۵ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۲ فرید صیدانلو
:)
:))
جمعه ۵ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۴ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
:))
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan