استاد خیال

به شدت رو مخه :|

دبیر  اجتماعی امسالمون تازه اومده اینجا و واقعا میتونم بگم به شدت معلم افتضاحی هستش:/
درس دادنش که اصن هیچی فقط از رو کتاب میخونه:/پرسش هاش هم از درس دادنش داغون تر:/ طوری که من هفته پیش هیچی نخونده بودم و خب سر کلاسش هم که اصن گوش نمیدم و ازم پرسید و من واقعا یه سری چرت و پرت گفتم و کامل :|| شدم
ولی حالا مگه پارسال میشد نخونده بشینی سر کلاس اجتماعی یا سرش مثلا کار دیگه ای انجام بدی
امروز گفتم بزار یه این بار رو درسای دیگم رو نخونم گوش بدم ببینم اصن چی میگی 
و ای کاش این کار رو نمیکردم چون واقعا حرصم رو دراورد 
هی هرچی میخوند از رو کتاب میگفت اینو بخونین برا فلان آزمون و از اینجور چیزا 
بهش میگی خانم فعالیت میاد تو امتحان  برمیگرده میگه من نمیخوام ولی تو فلان آزمون میاد بهتره که یاد بگیرید 
دریغ از این که یه بار بگه اینو بخونین که یاد بگیرین  برا خودتون یا مثلن اطلاعات‌ عمومی یا...
به نظر من آدم درس میخونه که لذت ببره و یه چی یاد بگیره 
نمیخونه که فلان آزمون رو فقط بده 
البته خیلیا قبول ندارن ولی خب 
وقتی هم یکی درس بده فقط برا فلان آزمون و اصن به یادگیری توجه نکنه حرصم رو در میاره:////
ینی خدا از این دبیرا نصیب گرگ بیابون نکنه که به شدت رو مخ هستن:/
همه ی دبیرای ما همینطورین ،درس نمیدن که در ما علاقه و اینا به وجود میاد ! درس میدن بلکه فقط ما چنتا آزمون بدیم. کلا یه سری خزعبلات سرهم میکنن که هم خودشون راحت شن هم ما!
البته ما دبیرامون به جز دبیر دینی و اجتماعی که خب تازه اومدن خیلی معرکه هستن و واسه ی یادگیری درس میدن و با جون و دل مایه میزارن ولی این دو تا دبیر خب یکم...
ببحشید اون خط اول منظورم از به وجود میاد ، به وجود "بیاد" بود ! D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan