استاد خیال

یه فکری باید به حالش بکنم!

+من چند وقته که دستام میلرزه جدیدا هم خیلی بیشتر شده

فک کنم پارکینسون(املاش درسته؟)گرفتم://

کسی راه حلی چیزی میدونه برای اینکه بهتر بشه بگه چون واقعا داره برام مشکل ایجاد میکنه

پ.ن:مشکل عصبی هم ندارم که بخواد به اعصابم ربط داشته باشه

جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۲۱:۱۶ ابو اسفنج بلاگفانی
هیچی نیست. الکی گندش نکنین.
اینجوری بدتر مریض میشین واقعا!
خب نمیدونم برای کدوم میگین 
ولی اگه برای ذهنمه که داره جدیدا زیادی بازی در میاره
اگر هم ماله لرزش دستمه که این واقعا داره توی نوشتن برام مشکل ایجاد میکنه
من یه راه حل دارم
برو دکتر=|
من نگرانتم واقعا:|
داری تلف میشی تو این مملکت:/
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۲۱:۳۰ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
نع 
اطلاعاتی در موردش ندارم
وگرنه کمکت میکردم
ممنون:)
خب اول از مرغ شروع کن و بعد با سبزی تموم کن :دی
+

منم اطلاعات زیادی ندارم ولی بنظرم  بری دکتری متخصصی بهتره.چون ممکنه لرزش دستات بی علت نباشه.اگر علتی هم داشته باشه هرچه زودتر درمان رو شروع کنی بهتره.زودتر لرزش دستات خوب میشه.
پارکینسون :| نه باو..فک نکنم شاید از استرس و ایناس.ممکنه برا آلودگی هوا هم باشه.
http://www.beytoote.com/health/prevention/shake-hands.html

ممنون بابت راهنمایی:)
اره خودمم این احساسو دارم
جدی خب برو دکتر .من خودم دیر اقدام کردم الان مشکل پام جدی شد

فک کنم هرچی زودتر باید برم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan