استاد خیال

خودش هم نمیدونه چی میخواد!

خیلی وقتا دلم میخواد بدون هیچ استرسی برای امتحان ها و درسای فردا بدون استرس برای کارای انجام نداده بدون هیچ مشغله ذهنی حتی بدون هیچ خیال پردازی ای بگیرم اونقدر بخوابم تا وقتی بیدار شدم تمام این خستگی ها از بین رفته باشن

خیلی وقتا هم برعکس دلم میخواد اصلا نخوابم،حتی شب هم نخوابم و بدون اینکه خوابم بیاد بشینم کارام رو انجام بدم 

اینجور وقتا فکر میکنم با خوابیدن دارم وقتمو الکی تلف میکنم

الان هم جوری شده که میگیرم میخوابم بعد تو خواب تمام مشغله های ذهنیم بهم هجوم میارن و وقتی بیدار میشم بیشتر خستم و کلی هم به خودم میگم اصن کی گفت بگیری بخوابی که الان بخوای کلی استرس داشته باشی که هیچ کاری نکردی

فک کنم دچار خود درگیری شدم با خودم:/(البته این یه مورد سادش بود)

ذهنم هر بار یه چیز میگه:/فک کنم قاطی کرده:|خودش هم نمیدونه چی میخواد:||

درکت میکنم :|
چه خوب:/
من هم گاهی وقتهااا این حالتاتوووودارمممممم

یکممم شادباش
شاد هستم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan