استاد خیال

برید کنار کوه عشق در این وبلاگ در حال فوران است!!!

دو هفته بیشتره هی دارم به مامانم میگم برام دو تا کتاب کار هس که بگیره ولی خب...

بعد اون روز بهش میگم من فردا میخوام اونا رو دیدی نگرفتی الان معلمه کلمو میکنه!!:|بعد خیلی شیک مامانم میخنده میگه چه باحال!://(البته بماند که شانس آوردم و بهم معلما گیر ندادن)

دیشب به بابام میگم"منو باید فردا ببری مدرسه"بعد برگشته میگه"ای بابا یه روز تعطیل هم نمیذاری بخوابیما"(صبح هم بزور بیدارش کردم تا منو ببره)

کلا توجهی به کارای من ندارن.دبستان هم که بودم یادمه کارنامم رو یا خودم میگرفتم یا عمم یا... 

الانشم هیچ کدوم از جلسه های مدرسه رو نیومدن (البته بابام یکی دو بار اومده)

یه روز مامانم اومده مدرسه بعد مدیرمون با من خیلی گرم سلام کرد بعد برگشت طرف مامانم میگه سلام خانم کاری داشتین؟!؟!

اون دفه سرم خورده بود به جایی و رفتم به مامانم نشون دادم که نگاه کنه ببینه چی شده بعد که نگاه کرده میگه"وااای من نمیتونم بده بابات ببینه"بعد میگه پاهام شل شد و... 

بعد به بابام میگم بیا ببین (سرش تو گوشی بود)بعد بدون اینکه سرش رو بلند کنه میگه من الان نمیتونم و... (آخر سر هم نگاه نکرد!)

تولدام هم که اصن...

عکسا رو که نگاه میکنم برای داداشم تولد گرفتن اونم چه تولدی!همه دعوتن و کلی تدارک دیدن 

بعد عکسای تولد من چین؟!یه دونه کیک قده کف دست که اندازه دو نفره بعد تازه نکردن از تو جعبش در بیارن ://

یه مورد دیگه هم اینه که میگن وقتی من کنکور داشته باشم قرار نیست به خاطر من مثلا عید جایی نرن یا مهمونی نرن چون به اندازه کافی به خاطر داداشم نرفتن

اینا تازه یه چندتاش بود 

ینی واقعا من موندم چه شکلی این حجم از عشق و علاقه رو تحمل کنم!://



پنجشنبه ۶ آبان ۹۵ , ۲۱:۱۵ مکاترونیک خودرو
اوه اوه کوه عشقو.............من الفرار
خخخ
مواظب باشین مجروح نشین که تا الان کلی تلفات داشته 
تازه عشق و علاقه منم نسبت به تو هست:دی اون دیگه رشته کوهِ واسه خودش:)
بله بله کاملا در جریانم
والا تولدای من که نهایتش مادرم یه کیک میپخت همگی میخوردیم :)) البته چندساله ک چیزی ندیدم خخ
امشب هم تولد داداشمه ..خواهرم براش کیک پخت...ی تیکشم بهم نرسید :))
ولی تو مدرسه همیشه بابام هوامو داشت سر میزد :) مادرم دبستان بیشتر میومد برام جایزه میخرید.یادش بخیر

منم چند ساله هیچی ندیدم 
تولد داداشتون ام مبارک باشه
مرسی 
اگه تولدت نزدیکه منم تبریک میگم.
خواهش:)
تولدم بهمنه هنو خیلی مونده:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan