استاد خیال

من نخوام هنر کار کنم باید کی رو ببینم ها؟!؟!

امروز بعد از یک ماه که هر جلسه یه معلم برای هنر اومد سرمون و هرکدوم یه چیزی گفتن و دو جلسه هم بدون معلم بودیم بالاخره یه معلم برداشتن آودن سرمون 

اومده کلی حرف زده و اینا بعد کلی درباره ی طراحی و .... اصطلاحات عجیب غریب گفت که من اصن نشنیده بودم 

بعد کتاب رو گرفته دستش که تازه ببینه توش چی هست:/

بعد شروع کرد طراحی یاد دادن و کلی چیز میز گفت که بخریم.

بعد گفت یه لیوان رو از زوایای مختلف بکشین و من شروع کردم کشیدن و بعد هرچی نگاه کردم و سعی کردم که یه ربطی بین این چرت و پرتایی که کشیدم با لیوان پیدا کنم نشد که نشد 

نه واقعا من نخوام هنر کار کنم کی رو باید ببینم ها؟!وقتی اصن بعدا به دردم نمیخوره

تازه اینکه خوبه اون معلم اولی که اومده بود میخواست از کتاب هنری که ما توی دوسال گذشته حتی لاشو باز نکرده بودیم امتحان هم بگیره!!o_O

همینم مونده بشینم کتاب هنر بخونم

معلم دومی که اومده بود اینقده خوب بود کلا کاری به کار کسی نداشت و هرچی میگفتیم گوش میداد و کلی هم باحال بود 

و در پایان 

واقعا هنو فازشون از اینکه کتاب هنر باید داشته باشیم نفهمیدم آخه یکی که میخواد دکتر یا مهندس بشه به چه دردش میخوره؟!؟!!هرکی هم که خب دوست داره بره بعدا هنرستان بخونه

متاسفانه طوری شده که برای هنر ، کمترین ارزش و اهمیتی در مدارس قائل میشن.
در صورتی که هنر با روح ادم سروکار داره و میتونه به شدت در زندگی روزمره مؤثر باشه.
تقصیر شما نیست...
اما به نظرم کسی که میخواد بره ریاضی و هیچ علاقه ای هم به هنر نداره به دردش نمیخوره 
ما هم تا دوسال پیش کار خاصی نمیکردیم ولی امسال این معلمه چون از هنرستان اومده میخواد جدی کار کنه
:)) یادش بخیر نقاشی ... 
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan