استاد خیال

دانشگاهی که تبدیل به مکتب خونه شد!+موجود فرازمینی

زنگ اول که زیست داشتیم چون کلاس 60 نفره هست توی سالن کلاس تشکیل میشه(البته امروز جلسه دوم بود تا قبل توی یه کلاس همه رو سر هم میشستیم:/ )هفته پیش که رفته بودیم اصن خیلی خوب بود حس دانشجو بودن  و دانشگاه به آدم دس میداد:)

این هفته هم گفتیم میریم اونجا و کلی با این حس حال میکنیم و هم  به حس دانشگاه هم دست میدیم ولی از اونجایی که آخرین نفر رسیدیم و فقط عقب جا بود و عقب هم که خب هیچی معلوم نمیشد مجبور شدیم که بریم جلو و روی زمین بشینیم و به جای  دست دادن با حس دانشگاه و اینا با حس مکتب خونه دست دادیم:|

زمین هم که بسی یخ پشت من و دالتون هم که دیوار بود و یخ و زیر دستمون هم که زمین بود و یخ و هوا هم که یخ و من قشنگ قندیل بستم از سرما :/

بعد جالبیش اینجاست که ما رفتیم اونجا تا تخته رو ببینیم ولی خب من و دالتون به خاطر میز دبیر که توی حلقمون بود هیچی نمیدیدیم و مجبور بودیم وایستیم  و به خاطر همین نصف زنگ رو سرپا بودیم .

دبیر داشت در مورد این میگف که ممکنه موجودات فرازمینی بعدا به کره زمین بیان یا حتی قبلا اونده باشن یا حتی همین الان بین ما زندگی بکنن و ما ندویم و در همین موقع تمامی دوستانم اعم از "دالتون"  "الف"  "ش"  "ه" به طور کاملا هماهنگ به من یک نگاه عاقل اندر صفیه کردن ! :////

نه واقعا به من میخوره موجود فرازمینی باشم ؟!؟!مگه من چی کار کردم؟! چراااااا عاااخه بچه به این خوبی و ماهی و همچنین آرومی اخه کجاش شبیه موجودات فرازمینی هس؟! اینکه بعضی وقتا تاکید میکنم بعضی وقتا پرت و پرت بگم و الکی شاد بزنم آیا من رو شبیه موجودات فرازمینی میکنه؟!؟!

این متن رو قبلا یه جا خوندم
مطمعنم قبلا دیدمش

O_o
اما واقعا یه همچین اتفاقی برام امروز افتاد
دالتون اینجا دالتون اونجا دالتون همه جا !
بله بله دقیقا!!
:)
پیشنهاد میکنم شما و دالتون،اسم وبلاگ هاتون رو به "ماجراهای من و مدرسه" تغییر بدید! والا چقدر اتفاقات میفته توی مدرسه تون! یه روز عادی ندارید کلا ؟! :دییی
:))))
مدرسه که نیس دیوونه خونس D:
خیلی وقتا شخصیتی در پی حقیقت داشتن از منظر خیلیا یه چیز غیر معموله
موافقم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan