استاد خیال

سیاره هفتم

سر صف بودم و با دالتون و یه سری از بچه ها داشتیم میگفتیم و میخندیدیم که یهو سیاره هفتم(معاونمون)اومد به پشت سری من گیر داد و من و دالتون برای اینکه ما رو نبینه سرمون رو کج و پایین انداخته بودیم که یهو سیاره هفتم از پشت مقنعمو کشید و من با چشمانی که درش سوال فازت چیه موج میزد به سمتش برگشتم و بعد از من کیف دالتون را نیز کشی و شروع کرد گفتن"این چه طرز واایستادنه"دالتون همانطور که چشاش داشت از حدقه میزد بیرون درست وایساد و زیر لبی گفت که درست وایستادم و ... و بعد معاونمون برگشته میگه روتم که زیاده و.... منم اون پشت از خنده داشتم میمردم و هی لبم رو گاز میگرفتم که یه وخ جلوش نخندم 

 دالتون هم عین آدم وایستاده بود و هیچی هم نگفته بود و من واقعا درک نمیکردم که فازش چیه 

بعد که دوقدم دور شد و من و بقیه که داشتیم منفجر میشدیم پقی زدیم زیر خنده ولی سیاره شنید و برگشت سمت من،منم گفتم حالا برم میداره میبرتم تو دفتر هی وااای!ولی خب فقط چارتا چیز گفت و پرسید نشنیدی و اینا و منم روحیم رو از دست ندادم و شروع کردم براش حرفاش رو توضیح دادم .بعد که رفت ههممون از خنده پهن زمین شده بودیم 

بعد این فقط یه موردش بود 

یه بار میبینی میاد میگه عزیزم ،گلم و... 

یه بار هم برگه میگیره دستش شروع میکنه اسم نوشتن


:)
:))
شنبه ۱ آبان ۹۵ , ۱۶:۱۸ درمانده اواره
چه جالب سیاره ی هفتم ما هم اوایل سال  هاگ داگ تنوری داشتیم ولی بعد چنان مهربان شد که همه این لقب رو فراموش کردن و دوستش داشتن هنوزم باورم نمی شه این همون ادمی بود که جرات نمی کردیم از کنارش رد بشیم و تبدیل به غم خوار و حامی بچه ها شد گذر زمان خیلی چیزها رو ثابت می کنه نثر شیرینی داری
فامیلیش اورانوس هس واس همین بچه ها بهش میگن سیاره هفتم و البته چیزای دیگه 
نه بابا این سیاره اصن معلوم نیس چشه هردفه یه چیز میگه اولاش خوب بودا بعد الان نمیدونم جو گرفتتش یا چیه موضوع که خیلی چندش شده فازشم کلا معلوم نیس
ممنون
من ی بار راهنمایی سر صف خندیدم مدیرم نامردی نکردو ی لگد مهمونم کرد :|
البته بعدش پشیمون شد اخه منو نمیشناخت :))
برا چی وقتی شناختت پشیمون شد؟!
مگه کی بودی؟!
اخه بعدش ازم تقدیر کردن :))
 برا خودم یلی بودم خخ الانو نبین 😂
باریک
معاون ها توی دنیای خودشون سیر میکنن! :]]
این معاونه که اصن دنیاش با دنیای بقیه معاونا هم فرق میکنه:|
تازه مشاور خونواده هم هست:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan