استاد خیال

برد تلخ بارسا:(((

دیشب بارسا بازی داشت اونم یه بازی خیلی خیلی مهم اونم با من سیتی.

از اونجایی که پپ و همچنین براوو توی سیتی هستن دوست نداشتم که با گل زیاد ببریم ولی خب دلم میخواست برنده بارسا باشه 

بازی که شروع شد تا موقع اخراج براوو خیلی خوب بود و خوشحال بودم (البته به خاطر پیکه و آلبا ناراحت شدم چون دفاع خراب شد) اما وقتی براوو اخراج شد واقعا ناراحت شدم:((

بعدش هم که نیمار میخواست پنالتی رو بزنه واقعا دلم میخواست که گل نشه و سیتی بیشتر از این گل نخوره و خداروشکر گل هم نشد ولی خب بعدش نیمار گل زد 

اصولا من باید از این برد پرگل خییییلی خوشحال میبودم ولی واقعا ناراحت شدم که پپ و تیمش اینقد بد باختن:(((

به نظرم برد دیشب یه برد خییلی تلخ بود (البته برای من)

پنجشنبه ۲۹ مهر ۹۵ , ۲۰:۳۳ مهندس مکانیک خودرو
من بارسایی نیستمممم
O_o
پ طرفدار چه تیمی هستی؟!؟!
جمعه ۳۰ مهر ۹۵ , ۰۶:۲۶ مهندس مکانیک خودرو
پرسپولیس تهرااان و
  • منچسترسیتی
منچستر هم تیم خوبیه ولی خب به هر حال به گرد پای بارسا هم نمیرسه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan