استاد خیال

بی سیم داشتن

دیدید کار های آقایون اکثرا هیجانش از کارهای خانوما بیشتره 

مثلن همین هیئتی که من میرفتم (یه هیئت بزرگ با کلی خادم)خادمای خانوم هی باید فقط میگفتن "خانمم اینجا نشین،گلم برو عقب تر یا...."به جاش خادمای آقا هی از این ور به اون ور میرفتن یا مثلن توی ایستگاه وایمیستادن و چای میدادن و از همه مهمتر اینکه آقایون بی سیم داشتن ولی خانوما نداشتن 

یا مثلن آقایون میتونن موتور سواری کنن ولی خانوما از داشتن هیجان موتور سواری محرومن نه واقعا چرا ؟!؟!؟!


من شخصا اگه جنسیتم دست خودم بود خودمو دختر انتخاب میکردم :|
کسی جرعت نداره موتور سوار بشه اونم تو خیابونای این مملکت:|
دختر بودن خیلی خوب و البته بهتره ولی خب آزادی پسرا تا حدودی بیشتره 
ولی من موتور سواری رو خیلی دوست دارم فوقش میخام بمیرم یا فلج میشم بعد به حای اینکه راه برم یکی هلم(هولم؟!) میدهD:
میتونم بپرسم چرا دختر انتخاب میکردی؟!؟!
اون وقت میتونستم مادر بشم (با خجالت)
عااااااخی 
خانوما هم میتونن ولی عرف جامعس ک نمیزاره...حتی قانون هم نمیگه نمیتونن.
عوضش خانوما تو ماشین سواری جبران کردن والا از دانشگاه داشتم برمیگشتم نصف ماشینا رانندشون خانوم بود 😊
مطمئینی که قانون میزاره؟!؟!؟!
خب برای اینه که خانما اگه ماشین شخصی داشته باشن خیلی راحت تر و بی دردسر تر میتونن جایی برن 
والا ممنوعیت قانونی نداره اگه داشت این خبرو نمیزدن ک ..بخون خودت
goo.gl/l1NTxZ
تاریخش واسه 7 سال قبله.
بنظرم این ممنوعیت عرف جامعه اس نه قانون.
اره بعضیا هم مسافرکشی میکنن .
خب این ماله مسابقات بود ولی این که خانما بتونن با موتور توی خیابون های شهر بیان فک کنم قانونی نباشه
البته خب عرف هم اجازه نمیده

طبق قانون طبق ماده ۲ قانون مجازات اسلامی، «هر فعل یا ترک فعلی که برای آن مجازات تعیین شده باشد جرم محسوب می شود.». و از آنجا که هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت دوچرخه سواری بانوان وجود ندارد، بنابراین هیچ نهادی اعم از اجرایی یا انتظامی نیز صرفا بنا بر سلیقه نمی تواند ممانعتی یا محدودیتی برای استفاده ی زنان از دوچرخه در سطح شهر وجود آورد.

نظریه ی شماره۷/۵۱۵۲ مورخ ۷۹/۶/۵ اداره ی حقوقی قوه قضاییه دراین خصوص بیان می دارد: «با توجه به اصل قانونی بودن جرایم و مجازات ها، چون جهت استفاده از کراوات، دوچرخه سواری دختران در خیابان های اصلی و نحوه اصلاح موی سر پسران در قوانین موضوعه و مدونه مجازاتی درنظر گرفته نشده است لذا اعمال مذکور، قانونا جرم تلقی نمی شود.

منم رفتم خوندم نوشته بود که از لحاظ شرعی و قانونی هیچ اشکالی نداره اگه پوشش درست باشه ولی خب خانما به خاطر خطراتش تمایلی به سوار شدن ندارن
والا همه ک یکی نیستن بغضیا مث خودت دوس دارن موتورسواریو.
الان هم یخرده حساسیت شرغی به دوچرخه سواری هست.
عرف هم ک معلومه.
ینی فک کنم تنها مانعم همین عرف باشه
پول هم میخاد موتور :))

فعلا راضی بشن بعدا یه فکری به حال پولش میکنم:)
پس در راضی کردنشون موفق باشی :) بعدا از موتورسواری بنویسی ایشالا.کلاه ایمنی هم یادت نره 😎
ممنون
حتما میزارم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan